for English see below
Als u niet op uw afspraak kunt komen, bel uw afspraak dan op tijd af zodat een andere patiënt nog geholpen kan worden! Wij verzoeken u minimaal 24 uur van te voren af te bellen.
Het komt tegenwoordig helaas steeds vaker voor dat men niet op een afspraak verschijnt zonder (tijdige) afmelding. Gezien de drukte in de praktijk ervaren wij dit als zeer vervelend. Wij hadden op dat tijdstip ook iemand anders kunnen helpen.
Kunt u niet komen bij de huisarts en/of de praktijkondersteuner en/of praktijkassistent, belt u dan minimaal 24 uur van te voren met de assistente. Dit kan elk moment van de dag via 020-6421909 keuze 4; spreek duidelijk uw naam, geboortedatum en afspraaktijd in. Uw afspraak wordt dan direct uit de agenda verwijderd.
Het tarief van een no show factuur is afhankelijk van de gereserveerde tijd en variëren van € 25,- tot € 50,-. Deze kunt u niet bij uw zorgverzekeraar indienen.
Voorkom een no show factuur en zeg uw afspraak minimaal 24 uur van te voren af!
If you are unable to attend your appointment, please cancel it in time so that another patient can still be assisted! We kindly request that you cancel at least 24 hours in advance.
Unfortunately, it is becoming more common nowadays for appointments to be missed without (timely) cancellation. Given the busyness of the practice, we find this very inconvenient. We could have helped someone else at that time.
If you cannot make it to the GP and/or the practice nurse and/or practice assistant, please call the assistant at least 24 hours in advance. This can be done at any time of the day via 020-6421909 option 4; clearly state your name, date of birth, and appointment time. Your appointment will then be immediately removed from the schedule.
The fee for a no-show invoice depends on the reserved time and ranges from €25 to €50. You cannot claim this from your health insurer.
Avoid a no-show invoice and cancel your appointment at least 24 hours in advance!
Door onze WebApp heeft u altijd inzicht in uw eigen medische gegevens: bekijk bloeduitslagen en specialistenbrieven, lees wat uw huisarts u heeft geadviseerd. Daarnaast kunt u herhaalmedicatie bestellen, een afspraak plannen of om een e-mailconsult vragen.
U kunt zich momenteel niet inschrijven bij onze praktijk. Uitgezonderd als u in de postcode 1082 woont en daarbuiten alleen na overleg voor familieleden van bij ons ingeschreven patiënten.
Vul met formulier volledig in. U ontvangt binnen 72 uur een bevestiging van onze praktijk per mail.
Heeft u nog verdere vragen? Dan kunt u een telefonische terugbelafspraak maken.
Neem hiervoor contact op met onze doktersassistente.
Via Mijn Medisch Dossier is het mogelijk om inzage in uw medisch dossier te verkrijgen. Het is mogelijk om inzicht te verkrijgen in onderstaande punten:
– Laboratoriumuitslagen (overzicht van metingen die uw zorgverlener met u heeft gedeeld)
– Lichamelijk onderzoek (de diagnostische waarden: bloeddruk, lengte en gewicht)
– Toegangslogboek (overzicht van wie er inzage heeft in uw medisch dossier)
– Verslaglegging (per onderwerp de voorlopige conclusie en gemaakte afspraken (E&P regels)
– Overgevoeligheden en bijzonderheden
– Mijn documenten (in- en uitgaande correspondentie, bijvoorbeeld verwijsbrieven)
– Actueel medicatieoverzicht
Bij minder dringende klachten kunt ons een e-Consult sturen. Onze praktijk beantwoord uw vraag dan meestal binnen 48h. Omdat u niet belt scheelt dit ons inkomende telefoontjes en helpt dit ons om drukte te spreiden.
Neem contact op met de doktersassistente of klik op de knop
U kunt via deze website uw eigen chronisch actieve medicatie herhalen.
Als u langere tijd één of meerdere medicijnen gebruikt, heeft de apotheek speciaal voor u een gratis service: zij zorgen ervoor dat uw medicijnen op een vooraf afgesproken tijdstip klaar staan. U hoeft dan bijna nooit meer een herhaalrecept bij uw huisarts aan te vragen.
Uw huisarts zet alle informatie over uw gezondheid in de computer. Dat heet een medisch dossier. De huisarts zet er bijvoorbeeld in welke ziektes u heeft, welke onderzoeken en behandelingen u heeft gehad en welke medicijnen u gebruikt. Zo staan uw medische gegevens allemaal bij elkaar.
Je (huis)arts en je apotheken kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw belangrijkste medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken.
In onderstaande video wordt kort uitgelegd hoe het LSP werkt als je op de huisartsenpost komt.